Regulamin

Regulamin

Postprzez Futrzak tragiczny » 13 sie 2013, o 12:00

1. Postanowienia Ogólne

Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin. Ogólne Warunki Użytkowania obejmują zarówno serwis, jak i forum. Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum.
Redakcja serwisu opowiastki.eu zachowuje sobie prawo do ostrzegania i cenzury użytkowników w przypadku nieprzestrzegania zasad. W ekstremalnych przypadkach, które są rozpatrywane indywidualnie, Użytkownik może zostać zbanowany.
Obowiązującym językiem na Forum jest język polski. Należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i nie używać wulgaryzmów. Agresywne zachowania, bądź też niestosowanie się do poprawności wypowiedzi będzie karane.
Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że jest on zakładany w odpowiednim dziale, a także czy nie dubluje się z już istniejącym.
Administracja Forum zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt regulaminu podczas działania forum. Wszystkie zmiany będą wprowadzane z lekkim wyprzedzeniem, a użytkownicy zostaną o tym poinformowani.
Niedozwolone jest:
- Podszywanie się pod członków redakcji opowiastki.eu
- Agresywne zachowanie wobec innych użytkowników.
- Pisanie postów bezpośrednio pod sobą. W przypadku, gdy chcemy coś dodać do swojej poprzedniej wypowiedzi, używamy opcji Edytuj.
- Pisanie postów, których głównym celem jest zdobycie większej ilości punktów.
- Nadużywanie guzika Zgłoś. Rozumie się przez to klikanie przycisku pomimo tego, że nie zostały złamane Zasady Forum.

2. Treści Zabronione


W postach, profilach, avatarach i sygnaturach nie można zamieszczać treści:
- Pornograficznych, politycznie ekstremistycznych, obraźliwych, zabronionych przez prawo i powszechnie uznanych za moralnie niepoprawne (kontrowersyjne).
- Wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak np.: faszyzm, nazizm.
- Jakichkolwiek prywatnych wiadomości lub dyskusji, bez zgody wszystkich zainteresowanych stron.
- Treści nienależących do danego działu, bądź takich, które nie wnoszą w dyskusję absolutnie nic.
- Pisanych w celu drażnienia bądź obrażania innych uczestników społeczności, w tym treści wulgarnych.
- Wszelkiego rodzaju linków referencyjnych do gier on-line oraz innych serwisów. (Wszelkie reklamy mogą być zamieszczane jedynie za zgodą administratora serwisu).
- Ograniczających się do pojedynczego słówka, bądź emotikony. Wypowiedzi muszą składać się z minimum kilku słów. Dopuszczalne są wyjątki w odpowiednio oznaczonych tematach, które mają wyłączone naliczanie postów.
- Propagujących piractwo komputerowe, w tym linków prowadzących do stron oferujących tego typu treści.
- Utrudniających przeglądanie forum. Posty pisane nieczytelną czcionką. Grafiki wpływające negatywnie na układ forum. Maksymalne dozwolone wymiary plików graficznych to 500 na 500 px. Plik nie może przekraczać 512 kb.
- Zawierających cytaty postów, które naruszają którykolwiek punkt regulaminu forum.
§4. Obsługa Forum i Odpowiedzialność Użytkownika
Każdy uczestnik Forum musi przestrzegać Regulaminu, gdyż akceptuje go z chwilą rejestracji na forum.
Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Wyjątki są dozwolone tylko po zatwierdzeniu ich przez Administrację.
Administracja serwisu opowiastki.eu zastrzega sobie prawo do: blokowania, usuwania, modyfikacji kont użytkowników, zamykania, usuwania wątków bez podania wyraźnej przyczyny takiego działania.

3. Kary

Użytkownik informowany jest o otrzymaniu ostrzeżenia poprzez Prywatną Wiadomość (PW) oraz poprzez odnotowanie ostrzeżenia w jego profilu na forum.
Otrzymanie określonej ilości ostrzeżeń może doprowadzić do otrzymania bana na forum.
- 1 - 2 ostrzeżenia - możliwy ban (czasowy )
- 3 - 5 ostrzeżeń - możliwy ban (czasowy lub stały)
- Powyżej 5 ostrzeżeń - ban stały
Administracja ma prawo przyznać ban stały także podczas pierwszego ostrzeżenia, w chwili, gdy użytkownik dopuści się ciężkiego złamania regulaminu.
Upomnienie - najlżejsza kara, stosowana w przypadku niewielkich przewinień. W przypadku ignorowania upomnień Moderatorów, użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.
Blokada, usunięcie, zmodyfikowanie bądź przesunięcie posta lub wątku. (Przywracanie posta do poprzedniej wersji będzie karane).
Zmiana, usunięcie, blokada avatara lub sygnatury, gdy łamie postanowienia regulaminu.
Edycja profilu - działanie porządkowe w przypadku użytkowników, którzy umieścili niedozwolone treści wewnątrz swoich profili.
Ban na IP - kara nakładana w przypadku wyjątkowo ciężkich i wielokrotnych naruszeń regulaminu forum.

4. Odwołania

W przypadku odwołań od ostrzeżeń czy innych działań moderatorskich - w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Moderatorem, od którego otrzymało się ostrzeżenie lub podjął decyzję, co do której mamy zastrzeżenia i spróbować wyjaśnić sprawę.
Jeśli nie uda się rozwiązać problemu w ten sposób, to należy skontaktować się z administracją, której podlega Moderator.
Decyzja Administratora forum jest nieodwołalna.

5. Zgłaszanie wykroczeń

W przypadku, gdy użytkownik zauważy jakiekolwiek łamanie regulaminu forum ma obowiązek zgłosić to w jeden z następujących sposobów:
- Należy użyć przycisku "Zgłoś", który znajduję się nad każdym postem. Wybieramy Moderatora przydzielonego do działu, w którym chcemy zgłosić posta, podajemy krótkie uzasadnienie zgłoszenia i wysyłamy zgłoszenie.
- Wysyłamy do Moderatora zajmującego się danym działem PW, w którym informujemy o problemie.
Avatar użytkownika
Futrzak tragiczny
 
Posty: 25
Dołączył(a): 29 lip 2013, o 08:59

Powrót do Informacje ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron